我身上D傷唔係長腳長整架..原來我打錯人呀999 我重屈佢話我d傷係佢整..比我撞到/比我話果d人 我講聲sorry
F班好好玩 好正.好笑.好操.你地班粉x 男老c就唔出聲 女老c就係到玩..我日日上堂吹係到水..仲比個F班班主任話我扮大佬..囧哂...調返去E班就好了.. F班有隻鬼鬼..E班有條馬馬 你地下次打人打準小小啦