本來今天約左kimmy去跑步ge
不過最近香港的天氣真的十分不穩定
一時好好太陽
都會無lala係10秒之內落大雨
所以唯有下次再約過la
之後同朱朱力,Lu,jim yee去打big球
好開心
原來仲記得點打
(上一次打應該係year 1開學初跟校隊學過下野)
之不過同Lu打真係cher死我
每板ball都"park park"聲
出左一身汗 好累
但又感覺好好
好似將好多野打晒落牆上面咁
本來打1hr 但最後打左>2hr
d人趁免費就喪book, 但又唔黎
咁我地就執雞la
打完後去左食泰國野
幾好食, d野non spicy,
好平 每人都係$3X
不過都好飽
有興趣可以約我再去ga
一針見血
原來我都是普通人
|