|
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
黑仔=怒  |
分類: 未分類 |
今天任何事都不順利
極度不滿意我家附近的剪髮店
價錢貴 質素一般不在話下
差劣的態度和其生意手法實在令我忍無可忍
一間浪費了我1小時等待時間
最後話今日幫唔到我剪
第2間又係話要等一陣
我立即問佢即係要大約等幾耐
佢又話答唔到
勁想問佢:你地新開ga? 無幫過人剪髮?
定或是因為我只是洗剪(最便宜的)
所以就不斷敷衍我?
哪怕一陣有個闊太來到時,
又要被打尖
所以今日都係無剪到
帶著不好的心情去mr pooH朋友家bbq
心情很差
講真 不願意拍照
樣子真的很難看
感謝mr pooH對我的關心,支持,鼓勵
你的說話和大計令我很感動

最近任何大小事情都不順利
(雖然沒有大事,只有雞毛般ge小事)
已令我心情好差
講真
除左某幾位朋友外
我實在想避世
唔想被其他人見到我d好強ge脾氣+負能量
|
|
|
CIA 於 2010-08-01 06:51 AM 發表:
你D叫脾氣? 哈哈... 你都未見過咩叫好強既脾氣.
|
|
|