近幾天睡眠質量很差
時常都感到很疲倦
今早係我難得熟睡下 有電話打黎叫我去second in
想都無想就答: sorry 有人搵左我去教班 做唔到呢份工
當訓醒ge時候才意識到 10K已離我而去
不過唔緊要 我也想輕鬆輕鬆
昨晚joint u re u
由於我叫人 所以唔叫得好少人
去了朱朱力介紹的cafe
還不太差
cafe的東西就是這樣
唔難食就是好好了
不過
唔知點解就是不能投入那些要"估估下"的遊戲中
一向不太擅長這一類遊戲
同樣 這樣的人生態度 我亦不喜歡
本來今天要跟朱力和Lu去愉景灣
但天氣又不好了
加上朱力生病了 我的頭也痛了(只要有雨"dup"在頭上就會這樣)
所以唯有delay了!
|