昨天心血來潮說要去溜冰 結果今天就去了 對上一次溜 已是小學6年級的事了 而且還害朋友的手指受傷~
經過一番商討後 終於決定去比較近+少d人的海濱 原本我天真地以為少人=少人見到一個白痴仔學溜冰(即係我) 事實上又的確好少人 但同我原本想像的差太遠 因為原來果度應該係一間溜冰學校 果度基本上都是小朋友玩 見到佢地玩得咁好 仲要佢地讓開比我扶..... 真係覺得好羞怯.... 我發現我真係一個運動蠢材 不足3小時 已足以令我感到身心疲累 腳又痛
*多謝你
大大大大大大大件事發生了