琴日教班後去mk跟zoe聚一聚
(害怕她的pooh都有黎 )
終於在h&m買到野了
只是一個頭箍, 不過幾鐘意
之後陪她去sony整電話,
本來我以為等3X個左右就ok
點知.... 張飛係419號,
但只係叫到326, 多人到佢
大家以後要整sony野都係打電話預約先好d
晚上跟朱古力在沙嗲王晚飯
很喜歡炸物, 不過我的牙肉又因此而腫痛了
不緊要
能跟她聊天就好了
每次總是有說不完的話題似的
今天
pooh說很想食壽b 咁就去genki食
之後Louis都黎左一齊食
佢仲比左2張書展飛我, thank you!!!
天氣真係好熱
熱到人都變得好懶散
只想食雪糕
行了幾間7-11先找到melon味
明天去坐360,
預左一定好熱好熱

|