今天Mr Pooh帶我坐360
都算幾多人去 都等左成1hr先上到纜車
本來我覺得360都唔係d咩大不了ge交通工具
但坐落就覺得好偉大
因為d風景真係好好
如果無纜車的話 除非親自行山 否則都睇唔到d咁好ge風景
上左大佛 哈 我第一次去jar
今日好熱
果度應該有成36-37℃
行上去時真係熱到嘔
不過我都頂得住 無大叫wor
逗留左一陣就去返市集飲野
之後都走了
但呢個時候 天文台竟然發出雷暴警告
抬頭一看
外面的天色突變 雨水的氣味來了
纜車暫停服務 好多人都走了
但我地等 等 等
好在等左半個鐘左右就開返
果一刻周圍ge人都"yeah" 好似入左波咁
 
 

偷影:
 
快樂的一天
但極端的天氣 似乎讓我病到了
看來又與書展無緣了
|