★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 134
累積人氣: 23965
搜 索
RSS Feed

2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


abbyB's birthday celebration @一遊 愉快 分類: 未分類

難得能在傳統學校interview,
可惜, 太誠實,
但我真的沒有試過自己出notes
看來機會很微

怱怱地走上巴士到tst,
比約定的時間早到了,
便去page one打書釘
看了moni所講的<<我們的低能婚禮>>
很無聊, 但又很好笑, 很羨慕書的作者

等到又悶又累又渴,
竟然到了不太喜歡的starbucks (最近mr pooh竟把B轉成F)
不過能看見海景都幾舒服
等了一陣, 她來了
她一來到, 就不停地訴說黑仔的事情
哈哈~~ 我的喉嚨都不容許我回應她咁多

由於我百病交集的關係,
本來打算去CPK, 最後轉為去一遊,
感覺上日本菜較不熱氣, 不過事實上亦唔好得去邊

  
竟然有咁好食ge蟹肉厚燒玉子

  東洋卷,not bad

環境夠黑, 好似無錢比電費咁
可惜好嘈, 傾計要好大聲先聽到大家講乜

  

  多謝你的膠擦






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


kenki 於 2008-08-01 10:37 PM 發表:
見到你篇日記下面有我公司既廣告....所以留一留言....
wakaka~~~~
8月睇下邊日得閒...教你化妝呀~~我放星期四wor~~~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦? 原來你都有黎ga~
 
我成日都好得閒ga
我星期4 12點幾就放工
可以一齊食lunch wor~
Posted at 2008-08-03 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abbyb 於 2008-08-01 02:56 PM 發表:
so nice & yummy lei~
next time we can go to CPK~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~~ 都幾好味ge
下次?
係咪即係下年?
Posted at 2008-08-03 12:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2008-07-31 11:10 PM 發表:
我諗起係日本食個d超鮮甜既玉子!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咁樣講一講
我反而諗起魚子
Posted at 2008-08-03 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]