難得能在傳統學校interview,
可惜, 太誠實,
但我真的沒有試過自己出notes
看來機會很微
怱怱地走上巴士到tst,
比約定的時間早到了,
便去page one打書釘
看了moni所講的<<我們的低能婚禮>>
很無聊, 但又很好笑, 很羨慕書的作者
等到又悶又累又渴,
竟然到了不太喜歡的starbucks (最近mr pooh竟把B轉成F )
不過能看見海景都幾舒服
等了一陣, 她來了
她一來到, 就不停地訴說黑仔的事情
哈哈~~ 我的喉嚨都不容許我回應她咁多
由於我百病交集的關係,
本來打算去CPK, 最後轉為去一遊,
感覺上日本菜較不熱氣, 不過事實上亦唔好得去邊

竟然有咁好食ge蟹肉厚燒玉子
東洋卷,not bad
環境夠黑, 好似無錢比電費咁
可惜好嘈, 傾計要好大聲先聽到大家講乜

多謝你的膠擦
|