過去19年的9月1日,
印象中除了有一年打風、星期6/日
基本上1/9我都要返學
不過我都唔知點解今年會遲左開學
其實都開心ge, 可以hea多一個星期
不過,人人都開學了
剩下自己獨自喊悶
因為除了補習外,就好似無所事事
Mr Pooh說:你下星期都返學la,唔悶得幾耐
想起補習的學生,
其實亦有點擔心,
既要跟得上新學校的syllabus,又要兼顧新加玻的syllabus
感覺有點吃力
不過聽著她分享新學校的事,真的很有趣
前2日陳吉在我的fb留言,說我有青春活力?(沒記錯吧?)
不過,這一星期時常都在擔心我的頭髮
本來天生已經少,最近就更少
現在的我,愈來愈頹
哥哥的女朋友在公司拿了泳衣的樣板給我
很高興!! 2套泳衣+1條沙灘褲, 而且是miss sixty~
這個星期後,
我一定要到海灘~~
|