first week's gone 好彩problem solving果個人都ok 起碼好過Eason 不過有一樣野好可惜 就係我仲未見到涼粉bear
晚上又和3文魚monsters到一壽b 不過今晚多左pooh個朋友rockmanjacky 雅蘭真係好多人排隊啊~ 11點半都仲有人排 今次食得唔算太多 可能我太肚餓 不過嚇親pooh個fd "我最鐘意Chocolate" 笑到我死 睇黎都有d轉機