一連10個星期6都會在CYPY教數
連教3.5hr, 未試過咁辛苦
d學生又曳又煩
出少d招數都死
好在有個傾到計ge同事
原來係同major,仲要yr4
看來要向佢多多學習那些理論中學唔到ge野
完左"行"去銀座找mr pooh lunch
又熱又累
之後去香港仔買禮物
因為他的婆婆生日
2人上了她的家坐
吃了她自製的糖水
跟她練(讀)詩歌的歌詞
又跟mr pooh行了他小時候常玩的地方

晚上到酒樓晚飯
很多pooh的親戚
大家都說我很面善/見過我
難道我的樣子真的那麼普通?
不過實在太累
我的話不多
好擔心給別人的感覺不好
回程時
我亦沒有刻意說話
mr pooh這天問了我數次"做咩?"
因為我除了發悔氣外, 好少唔講野
但今天實在太累了
|