今天要交brother1功課 所以琴日好乖留在家中做功課 其實寫的很少 (500字,真係唔多) 但很難做, 因為我根本就唔識以巴戰爭d野 反覆+認真地睇左N咁多次 最後都係hea住咁完成 到訓覺時 腦入面不停有Zionist Jews Arab Palestine Isreal Hamas 呢d跟我距離好遠但又好近ge野
太好了 全線鐵路都有50%off 慳得$1得$1 ma
ps. 期待4/10去海洋公園哈佬喂! 我等左好多年終於都等到了 I'm coming!