★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 42
累積人氣: 23159
搜 索
RSS Feed

2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


zZzZz 分類: 未分類

突然覺得.... 世界太複雜
有好多野都會令人感到
有D人好無品,
有D人就鐘意抄人野,
正確D即係跟風
都不特止,
仲要扮晒係原創者
睇見都想嘔!
都算la,
仲要比人誤會自己先係跟佢
相信有好多人都有共嗚
好似一首歌,
明明係自己小學時已經曉彈,
但今天卻被人說:"你做咩彈左ar某人彈ge歌?"
都費鬼事多作解釋
其實心裡面就感到好委屈

都唔知係咪人愈大,
想法就愈不同
好多人都覺得$$好重要
雖然我都鐘意$$
我都深明無$$就萬萬不能ge道理
但而家真係覺得有好多人都金錢掛帥
有D人永遠都係"見高就拜,見低就踩"
呢D人由小學到中學,
總會有幾個在身邊





 






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


CIA 於 2005-10-19 09:18 PM 發表:
富人不為$$而工作架!!
窮人才為$$而工作.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



芝芝 於 2005-10-19 07:04 PM 發表:
點解咁感觸?
邊果得罪了肥mei仔,tell me我吹雞打佢。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無ar....只係發下神經咁jei
肥芝你要快D好返ar,
最緊要就係唔好傳染比我就得ga la~
Posted at 2005-10-19 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]