突然覺得.... 世界太複雜
有好多野都會令人感到
有D人好無品,
有D人就鐘意抄人野,
正確D即係跟風
都不特止,
仲要扮晒係原創者
睇見都想嘔!
都算la,
仲要比人誤會自己先係跟佢
相信有好多人都有共嗚
好似一首歌,
明明係自己小學時已經曉彈,
但今天卻被人說:"你做咩彈左ar某人彈ge歌?"
都費鬼事多作解釋
其實心裡面就感到好委屈
都唔知係咪人愈大,
想法就愈不同
好多人都覺得$$好重要
雖然我都鐘意$$
我都深明無$$就萬萬不能ge道理
但而家真係覺得有好多人都金錢掛帥
有D人永遠都係"見高就拜,見低就踩"
呢D人由小學到中學,
總會有幾個在身邊
|