這2個星期過得蠻充實 上星期週末日去了JUAC 可能太耐無"玩"過 訓得2、3個鐘已經頂唔順 回想起以前yr 1晚晚都係3、4點先訓 真係唔係人ge生活 而家已經無左呢種心態&心力
今天教班後跟choco約會 到MK shopping 一係唔買,一買開野就想狂買 「女人錢,好易賺」 然後回YL買我們可愛的東西 真係好好好靚!!!
ps. 我是choco曖昧的人? wakakaka 我很高興喲!!!