痛苦的12月過去了
今個sem真係好辛苦
到底係自己的能力問題, 還是真係功課的問題?
而家2000字ge功課一d感覺都無晒
大半個月12月都在趕功課、math exam、仲要返工
難得我只請左1次假
又上左個sum sum話好低b ge元氣X料理
而家好似無咩寄託 有d寂寞
crazy shopping
原來有2年幾無買過牛仔褲
bhd again
apivita xmas set X3
no $$$, but happy
silent nite
本來一直都是高興ge
但我破壞左
im totally a terrorist!!!
|