放假.....通常都會訓得唔好 這數日都不能順利訓得好 經常都眼光光, 在床上碌來碌去 就算訓到第2日12點/1點 都覺得好眼訓 唉 pimples又出現了
原來好快就係情人節 真係唔講就唔覺 以往對情人節無什麼概念 也不會有期待 但眼見你不但去年,甚至今年也很積極 你說希望我能開心d 但光是感到你的用心 便已很【窩心】 數百元的晚餐 縱然味道不俗,環境舒服 但缺少【心意、用心】 一切也是徒然 很多謝、喜歡你的心思!!! 相反我就很輕鬆 真叫我不好意思