4日考試過去了,
舒服的生活完結
終於都入課室見學生
1A班應該不錯,
她們的班主任很有趣
說我是梁老師的朋友
讓小小的1年級生很害怕似的
3A班就.......
我個人都未完全入到去課室已有2個學生跳起身喊YES!
真係唔知比咩反應
本來我個原任已經夠惡,但都感覺佢地好嘈
行過的訓導主任都笑住同講話呢班要惡d
我真係可以惡?
但我都唔鐘意咁樣.......
帶放學隊時很高興有學生主動黎同我講再見
我估我ge形象應該無謝老師咁惡, 哈哈
目前為止,係呢間學校TP真係幾好
由學校小食部到d老師校長等都真係幾好 (係好好, haha)
放學後跟mr pooh到潮館大吃一頓
自從6點3起身ge生活開始後
我真係食多左好多野
肚腩都大左
但唔知點解體重好似無咩點變 (好似仲輕左dd)
難道個磅壞左?????
|