★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 30
累積人氣: 23147
搜 索
RSS Feed

2009 年 4 月 25 日  星期六   雨天


過左第一關 愉快 分類: 未分類

真正實習左1個星期
已經過左第一次視導
有人講我很大膽
可能la.....對自己、對KMS學生都有信心
視導前一晚很輕鬆
和羅小姐tea+shopping
連教案也沒有看過一眼就訓了(那時是11pm)

出門前有小小緊張
到9am的時候,超級緊張
不是緊張自己ge表現
係緊張supervisor會唔會遲到或者唔到
入班房前跌左支筆
被他笑我"唔洗咁緊張"
其實我只係無個袋裝住d野jei

開始時有小小緊張
但到ppt時已經完全明白咩叫做豁左出去
我完全變左1年級生
同佢地講keroro侵略地球-->到公園去
佢地個班主任都聽得好開心
唔知有無被佢地歧視我呢
基本上我都覺得幾好
有8-9成同學仔都會舉手答我問題
只係真係欠缺"經驗"
不論從feedback,到工作紙一d minor野
都可以睇得出真係有漏洞
希望下次可以做好d

最後本人pass左第一次視導了
無睇錯ge話, 大部份是credit吧
已很滿足了
不過我始終都係覺得我教洋紫荊/宮粉羊蹄甲好好多
第一次覺得自己教得好(講得出呢句野ge我好明顯已經short左)
希望下一次都是keep住呢個狀態

今日終於都教班
也許適應力太強
學生都感覺我比之前唔同....惡左好多
哈!!!
縱然如此, 感覺跟他們的關係好多了
回想起第一次那些學生
真的似警察跟飛仔般談話
但今天, 佢地竟然說覺得我很好
真的令我很吃驚

連續2天都收到敬師咭
這些都是一種動力
但感覺似是太順利了
能延續下去嗎?






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


吉 於 2009-04-25 10:07 PM 發表:
Good job !  : )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C雅 於 2009-04-25 09:37 PM 發表:
這是一個很好的教學經驗,真的替你開心呢
有時間出來一齊gathering一下^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]