★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 128
累積人氣: 23646
搜 索
RSS Feed

2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


東霸 愉快 分類: 未分類

從2年前, 有人已經話要同我去東霸
本來上2個月去, 但又唔好天
延至本星期一, 星期2, 都係唔好天
直到........ 

琴晚同daddy晚飯後
乃勤就打黎話去東霸
猶疑左一陣都係去
因為我覺得
今次唔去
下一次唔知會係幾時
而且我都無咩心力....

會合乃勤 ka chi佢地
就一行5人搭的士入去
過左北潭涌之後
一路都無燈
d灣又勁多
個司機仲要係藤原拓海類型
又驚又辛苦, 仲差d嘔

不過果度ge星空真係好靚
個天都幾好
我覺得環境都算夠黑
仲見到銀河
我都係鐘意訓係度睇星多d
個頭顎得多同拎住支雙筒真係幾累 =P
不過最衰無人有天文望遠鏡.....
同埋無腳架, 影唔到相

過左3點之後
我見到好多流星
好開心
5點左右
我隻200000億卡介指終於出現
天光時都勉強影到d相
原來果度都幾好景
仲有牛牛, 不過佢好驚人
我果時先知原來牛係識跑, 而且跑得ok快.....
回程時, 不論的士、小巴、巴士
我都用最快速度入睡了......



 






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]