唔覺意患上感冒, 放自己一日假, 睇左醫生, 食左2次藥就好la, 我復元能力勁好, 而家我仲邊食熊仔餅邊打日記tim~~ 不過嫲嫲就入左醫院, 仲有2架救護車黎tim.... 送左去醫院先知大件事, 心臟病發, 佢成個人咁震.... 嚇到我地都幾驚 不過好在依家都無咩事....