鄧sir今日生日快樂!
勁凍的一日仲要著校裙影畢業相
lunch一行14 BS人去左好年華飲茶, (仲爭芝芝...)
叫左好多野食, 而且唔知點解樣樣都double咁滯
不過係鄧sir請的, 不打緊la
之後上BS就non-stop唱生日歌, 佢就拆禮物,
仲叫左冰哥幫我地影相tim~
放學後就去左momo家食蛋糕, 好味!
傾傾下計, 突然momo大叫"火燭ar!!!!!"
原來佢屋企對面火燭, 真係好大煙
對面d人四散, 有個女人都唔識驚, 仲掛住收鋪,跟住比個警察拉佢走
而我地亦都唔識死咁企係最前線度睇
場面勁驚, 因為我地從來都未試過親眼見過
而且我地係感受到d熱力tim....又聽到d爆炸聲
最後好似話燒死左隻狗....
之後我地都閃人了....

well....今天收到x'mas gift,thx U ar ,CIA!!!
明天我一定會記得帶返比你ga
今日嫲嫲出院了, 都幾精神ge!
|