聖誕快樂! 今日同哈電係元朗行左陣 睇d好得意ge貓33, 仲去左想去好耐ge Mc donald食野 多謝哈電陪我ar!
收到陳吉的sms, 我亦很掛住你!
雖然唔知發生咩事, 我唔想估, 想太多只會令自己煩, 倒不如順其自然la 需要搵人傾計ge都歡迎你!