咁多年的Boxing Day, 今年係最開心ge
首先祝芝芝又大一歲, 生日快樂
去了Neway唱K, 好多歌都唔識唱....
不過大家都好開心
唱完就會合苑, 出發去芝芝屋企
佢daddy好好, 煮左上海炒年糕同埋糖蓮藕
第一次食呢2樣上海野, 好好味
仲有好多朱古力tim, 又有台劇睇,
by the way, 細個ge芝芝係好sezy ga....

跟住就去細姨屋企開大食會
都有好多野食, 大表姐仲買左蛋糕作慶祝每人的生日
每個家庭都派出代表玩遊戲, 哈~~我最認真的, 所以我同ar姨都贏左
之後我地6表兄弟姐妹就玩層層疊, 3舅父亦加入一齊玩
哈~~幾十歲人跳tic tak舞真係笑死左
好耐都未試過玩漫長的層層疊, 一步一驚心
最後交換禮物完就走了
去到Tsuen Wan時見到肥肥, (時間真的很fit)
把我的聖誕禮物轉送給他呢!!!
|