★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 24
累積人氣: 23112
搜 索
RSS Feed

2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


芝芝生日+家庭聚會 愉快 分類: 未分類

咁多年的Boxing Day, 今年係最開心ge

首先祝芝芝又大一歲, 生日快樂
去了Neway唱K, 好多歌都唔識唱....
不過大家都好開心
唱完就會合苑, 出發去芝芝屋企
佢daddy好好, 煮左上海炒年糕同埋糖蓮藕
第一次食呢2樣上海野, 好好味
仲有好多朱古力tim, 又有台劇睇,
by the way, 細個ge芝芝係好sezy ga....

跟住就去細姨屋企開大食會
都有好多野食, 大表姐仲買左蛋糕作慶祝每人的生日
每個家庭都派出代表玩遊戲, 哈~~我最認真的, 所以我同ar姨都贏左
之後我地6表兄弟姐妹就玩層層疊, 3舅父亦加入一齊玩
哈~~幾十歲人跳tic tak舞真係笑死左
好耐都未試過玩漫長的層層疊, 一步一驚心
最後交換禮物完就走了
去到Tsuen Wan時見到肥肥, (時間真的很fit)
把我的聖誕禮物轉送給他呢!!!







訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


YANKI 於 2005-12-30 03:50 AM 發表:
見到o的野食就知好正...
好想食.一盤二盤...流晒口水..
我記得我細個都有大食會,遊戲,抽獎的.個個都好開心.
哈哈...有一次我是頭獎..wakakak.係m&m x o的糖出黎既機.
好似俾左我表妹!?個種感覺好好...不過而家無大食會lu.
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sorry, 呢2日都上唔到網....
我以前細個都無呢d大食會ga,
因為同d親戚ge關係都唔係幾好
近年先有呢d大食會jar,
第時我地得閒都整返次大食會先得
Posted at 2006-01-02 12:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tonia 於 2005-12-28 03:24 PM 發表:
睇晒你的x'mas日記!!!大家都很開心呢!
 
過左x'mas,提早同你講句happy new year la!!!
 
我都買左arvil lavigne既live dvd...不過我嗰隻係live in france的!
 
而且一定比你平好多,因為.....我喺大6買既!!!haha!!
 
好掛住你地成班友仔啊!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來今個假期你唔係HK.... Happy New Year too!
你果隻係live in France?
咁就要交換黎睇睇有無D咩歌我果隻係無ga la~
我都想去狂買d平碟睇ar~~
佢地最近常睇台劇, 搞到我都好想睇....
睇下呢幾日有無野搞下先!
Posted at 2005-12-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翠仔~ 於 2005-12-27 04:03 PM 發表:
 
呀mei,你唱日文歌,英文歌>>>好正正正呀~
唔通你係日本+英國既混血兒?~講笑咋~~
下次你想唱呢d歌,可以 早點架嗎,唔洗就我地架~..傻妹~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~平日我都唔太習慣多人唱,通常都係得3,4個
不過同你地唱下兒歌都好開心ar,
有機會又係要再去!
Posted at 2005-12-27 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]