★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 31
累積人氣: 23148
搜 索
RSS Feed

2010 年 3 月 9 日  星期二   寒冷


孤獨 疑惑 分類: 未分類

原來已經有5個月無寫過....

我發現
原來我真係可以自己一個人
雖然從F6時已經確定了
但現在更能肯定
我記得有人同我講
曾經好羨慕我
因為我睇落好似好多朋友咁
但細心d睇
無咩邊個稱得上好friend
都談唔上生死之交
事實上係
我曾經以為自己有好多好好, 好friend的朋友
但原來細心d咁睇
其實並沒有話無左我, 佢會唔得
又或者無左佢, 我會唔得 ge朋友
曾經我以為自己擁有
但原來只是自己自作多情?

最近一年來
我都好少將我真正,最深層ge一面展露出來
而且都追求孤獨的生活
上course,放學後,假期的生活
就連去旅行
都似乎習慣了自己一個人
對於別人的聚會
我也不會關心
即使不叫我出席
我也沒有什麼感覺了
難道我已變成了一個孤獨精?

以上的內容不適合用於羅小姐






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


chocolate 於 2010-03-14 10:46 PM 發表:
其實我覺得每個人心入而都係好孤獨...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CIA 於 2010-03-14 07:55 AM 發表:
咁我呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]