★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 99
累積人氣: 23373
搜 索
RSS Feed

2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


赤口 分類: 未分類

雖然係新年, 但對我黎講並不是肥年....
利是....極度有限, 算la, 年年都係咁!

呢2日覺得好累, 唔想出街,
某個姓黃ge物體仲要我去到奧海咁遠黎zip佢時間,
真過份! 當然我就"踩"佢都傻la!
但係屋企真係好free,
個全盒d野都幾乎比我地食晒
好想食年糕,芋頭糕ar~
仲有想去玩下.... 但係, 可以嗎?

PS.看了雀聖2, 有d想打tim~ 但一定唔要打$$$, 輸死人的....






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


tonia 於 2006-02-03 12:14 AM 發表:
喂!狗年快樂啊!
我喺大6只係有misia既2005 tour咋!啱心水ma????
不過唔啱都無法,因為我已經買左,haha~~~~

你有林海峰???可以copy比我ma????我比返$你丫∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真的感謝你ar!
想看misia很久了....
林海峰ma,要問我哥有無dvd碟先ar
但最近都唔見佢人影....
Posted at 2006-02-03 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



芝芝 於 2006-02-01 04:07 PM 發表:
芋頭糕都係我嘅最愛,呵呵呵~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但我最想食ge係D特色上海野.........................
Posted at 2006-02-01 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]