雖然係新年, 但對我黎講並不是肥年.... 利是....極度有限, 算la, 年年都係咁!
呢2日覺得好累, 唔想出街, 某個姓黃ge物體仲要我去到奧海咁遠黎zip佢時間, 真過份! 當然我就"踩"佢都傻la! 但係屋企真係好free, 個全盒d野都幾乎比我地食晒 好想食年糕,芋頭糕ar~ 仲有想去玩下.... 但係, 可以嗎?
PS.看了雀聖2, 有d想打tim~ 但一定唔要打$$$, 輸死人的....