唉......... 我果半隻假牙....就黎到期 超唔想去整, 唔想打針, 唔想係d牙度鑲粒羅絲, 唔想崩幾日牙, 唔想比人當展品咁睇, 我知一定會有d賤人笑我, 仲實會幫我改返d新名.....
救命!!!