今天約了友人飲野傾計,
一到步就去了silvercord的DHC買野,
自從年假開始就用了這個品牌, 都ok o岩自己
哈~買了梅干, 更作為送給Kellie的生日禮物, 不過就略為過酸....
個sales仲比多包黑豆茶比我(其實只是過了limit), 話有美顏瘦身的作用wor
很喜歡到fusion飲野, 最近愛上了莓子,
點了chocolate chesse cake, 除了因為想試食外
明天更是友人的生日, 真的一舉兩得!
本來看了給小肥的情人節禮物, 但心大心細,
好快小肥就過來join我地,
最後小肥唔比我買.... 也好, 可以節省$$$
而且要送禮物不一定要在節日先送la!
之後過了MK, 去到Langham時腳和頭都快崩潰了, 很累
去了波鞋街找想要的波鞋,
但找不到, 就返家了
終於有返電視睇la, 仲送埋dvd機tim~真好
|