|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
| 包容 |
分類: 未分類 |
不管幾大雨 你都要去同佢補習?
面對住informal工作
我就是這樣
想愛錫自己多一點
WC 2010
Azzurri提早回國
狀態不好/ 犯了錯, 便要立即被換下?
難道只是Fabio的錯?
不想再看政治馬騮戲
感覺個問題根源:要錢定要民主?
絕對的民主一定好?
感覺某一些人對人又對事
常說:每人都要有權選特首
每次出街搭西鐵、輕鐵
絕大部份人好像不懂搭車,上落電梯
行過newstand,8掛新聞雜誌充斥
這樣的人民質素,
如果劉德華也去選特首 得票必定入三甲
25-6 商報社評說得好
循序漸進
橫、直、點、撇.....
仍等待
|
|
|