★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 53
累積人氣: 23170
搜 索
RSS Feed

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


未嘗一笑 感動 分類: 未分類

第4天了, 未嘗一笑,
害我幾乎連笑的感覺是如何亦忘記了
回想這幾天的日子裡面, 都是自己捱過的
雖然黃生講得對, 病是自己的, 鬼叫自己病倒
但我真的希望自己的男朋友可以來看我一眼,
即使只是一個鐘也好, 半個鐘也好, 都心足了
來不來到是看你的心而已,
如果每次都要出聲要你來看我, 我覺得很沒意思

過去病倒的日子, 雖然心裡想見你,
但亦知道你要返工, 來看我是難為了你的
所以過去我一直都沒有怪你
但今次你說要和嫲嫲食飯,
難道食飯就要食足6個鐘?
搭268c就要3個鐘?

你說星期日約了我, 難道就不能來看星期6病倒的我?
這4日以來我不斷拉肚子,
就連看醫生亦是自己一個人落樓去看的
平日的那時我應該在看10點電視的....

你說你平日病倒我亦沒有來看你
這句真傷我心.... 
我被你這句打到下谷底,
我不能否認這個事實
這涉及到男女平等的問題嗎???  
老實說, 我當然亦想來看你,
但基於你每次堅持要送我回家, 就打消這念頭了
雖然我無做到, 但至少我有想過....

你說我並不是有甚麼大病, 好似無咩野
大病的定義是什麼?
難道要我suffer form cancer, 撞車, 遇上火災, 或者AIDS, 才值得你來看我一眼?
咁我希望下次我病得重d, 最好係入埋醫院果隻
咁你應該會來看我一眼的....

你說了很多話, 不停地說很多道理
我相信你知道我是流淚的,
沒想過你沒有關心在流淚的我,
可能你的一句:唔好喊,
我心就會好多了
但你無咁樣做到

昨晚我的話的確很少, 我唔知應該點講你先會明白我想什麼,
我亦有話說不出, 想說的時候就咽喉了,
可以說的時候就忘記了自己要說什麼,最近的毛病la....

anyway, THX黃生同朱古力小姐
要出街補習了....p.chan最後3堂....






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


FAN 於 2006-03-14 08:37 AM 發表:
其實我對你講既野好有同感..
我都知道唔想笑既感覺..
 
anyway..唔理佢地啦..我地一齊考好AL先啦..^^
支持你..~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地7A都要努力, 7S都係la~
Posted at 2006-03-17 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2006-03-12 10:59 PM 發表:
haha
你睇下幾多人支持你!
(又係我~HAHA)
 
小水你都係呀!加油呀!
有咩問題搵下我啦
我幫唔到你都會幫你問下人~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar~~感動中....
不過我開始懷疑你到底有無考過UE....
問親你都話要問下其他人ge???
再有野就打比你la~
Posted at 2006-03-12 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tonia 於 2006-03-12 10:56 PM 發表:
無論點,都有我地企喺你後面架!
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收到la!
你明天考oral要殺退晒d對手ar~
加油!
Posted at 2006-03-12 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥茵 於 2006-03-12 09:52 PM 發表:
小mei:
  希望你快d好番...俾心機溫好書and考好試...add oil..
  support you forever......!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來你也有看我的日記嗎?
~~~驚喜~~~
我會快快好返ga la,
7A supports every 7A members !
Posted at 2006-03-12 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kellie 於 2006-03-12 08:16 PM 發表:
阿mei ><!!!!!!!
我明...我真係明.......病真係避唔到,
esp好似我咁ge人~實不相暪,我星期四果晚半夜急性
腸胃炎........去左e院。唉!只能接受,都唔係第一次,
無得避,都會覺得自己好無用,不過,可以咁念ge,
唔係係中exam果日發病,已經係福氣,
可能咁樣會開心d,記住,呢個world唔係只有你一個人病,
我都同你一樣----同病相連,
多d打俾我傾下計,會好d ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你而家好d未?
你always都腸胃炎....要小心飲食先得la~
我們同是天涯淪落人, 無計, 唯有下次要小心!
還記得last day送你的card嗎?
你們8大女優的card是我精心挑選的,
希望你永遠都有Good health!
well....下次我會再call你ga la~
Posted at 2006-03-12 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小水~ 於 2006-03-12 08:03 PM 發表:
mei mei....
 
唔好唔開心la...要堅強d~~快d好返~~~~
 
男人係咁ga la...冇良心既....((黃生會唔會睇到ga??))
 
其實可能係佢有諗過...冇講出黎姐..haha....
 
點都好啦....我地個個都希望你快d好返!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

而家無la, 但我就蝕本左d淚水....
男人就是這樣....
好在而家寫出黎, 佢明白 ...(終於都明白)
健康真是很重要的,
我又廢左幾日了....
Posted at 2006-03-12 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2006-03-12 05:32 PM 發表:
BE HAPPY LA!FION 小姐 hehe...
快d好返...考好個試呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

朱古力小姐,
有你, 考試, 洗乜驚?
Posted at 2006-03-12 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]