老實講, 今次oral topic一d都唔難....
但我自己就發神經,
一句到尾, 自己抵死!
本來唔驚, 但見到人地驚就驚埋一份,
而家唯有希望pass同其他paper+科目la....
努力!!!
每天要梅花間竹做listening同P.S., 可以完成嗎?
突然, 好有預感自己將會成為6失青年(失落//失去是但): 家庭, 愛情, 友情, 健康, 學業和錢財.... 可能過多幾個月先會發生la~
p.s. 感謝朱古力小姐同芝芝小姐對我的開解同關懷!!! I love U!