早2日的不開心,
今天說了出來,
原來只是一場誤會~
害我先前的擔心和淚水白費了....
覺得自己好低B....又唔搞清楚d野....
靜係識自己亂咁想....
唔好意思ar! 好在我都唔係同左好多人講JEI!
ps. 多謝黃生的關心~ 而家沒事了!