今日幾乎餓死,
由早上至剛才都只是吃了幾個5蚊銀咁大的蛋糕咁大把,
好在仲未暈低....
頭先溫UE, 溫到就黎死咁滯的時候,
黃生找我傾計, 佢話琴晚練完波成12點先返屋企,
就比佢ar爸鬧佢做咩咁夜返屋企,原本咁大個人而且仲係男仔, 正常係無野,
但原來佢爸只係想找人發洩, 同我ar媽一樣
真係唔明d中年人, 咁鐘意發洩係我地呢d做仔女ge身上(除左我ar哥之外)
有時想同佢溝通???
都未講第3句就講悔氣說話, 搞到無晒mood,
難道要我跪係度求你? 而家我無咁多時間理你住,
你鐘意咪經濟封鎖我lor.... 雖然而家已經係,
好在我仲有個ar哥幫下我, 如果唔係就真係餓死~
我永遠都會記得你講過: 唔Q理我!!!
但估唔到呢一個幾禮拜佢又真係唔理我wor....
唉~~~早餐同lunch都要食自己,
成20年人都未試過咁甘....
之後看來要謝絕所有高消費的活動了!
原來poly non-jupas咁快就要interview?
唔知第時去in我個陣又會點呢?
anyway, 又要繼續努力la~
|