唔知點解, 心中充滿很多憂慮和問號, 真的感到驚慌和緊張, 感覺....很無用ar~~~ 看來我要獨自上戰場呢!
今天約了April去tea, 從未試過去Anna食tea, 很想鋸扒tim~ 傾左好多計, 果2個鐘可以話完全release晒d擔心, 但完了, 又再次擔心.... 到底non-jupas幾時先真正提供offer? 真的是在為他擔心....
明天中化, 會是如何???~