跟女人約好了429去街街,真開心 而早上亦可以去睇個fd比賽, 唔睇ge話就可能以後都無得睇了(8卦的我) 今天約好ar肥,又名"Justhin"去元氣食壽司, well, 最鐘意食果度d燉蛋, 可能係有果d魚片的關係la 但我又遲到了, mammy跟我說有叮噹睇, 結果就差不多夠鐘先出門.... 認真要改呢個壞習慣先得
無膠袋日, 都幾好ar!
lazy, no wanna write la~