★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 66
累積人氣: 23340
搜 索
RSS Feed

2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


新聞透視 分類: 未分類

今日果集新聞透視講Associate,
真係睇到我火都黎,
D人靜係識話政府點唔好,
有書讀又話, 升唔上degree又話
我唔係話Asso D人唔好, 而係果D係度怨ge人真係令人火滾
口口聲聲話Asso要GPA要有>3.7先升到degree係好難
咁你應該唔會讀到就黎grad先知呢個game的現實ga la??
再者, 又話Asso貴, 無資助, 要借$$讀搞到一身債,
但而家係咪政府揸住支槍屈你去讀先!?
讀完又話出面d機構唔承認,
咁當初唔係應該考慮清楚先讀ge咩?
你估讀Asso真係包生仔, 咁就倒不如取消晒AL,HD佢la....

唉~~日日都煲電視tim






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


芝芝 於 2006-04-23 12:56 AM 發表:
其實我都覺得Associate唔好,
所以我唔會讀。
你都係睇唔過d人又話Associate唔好
又要走去讀姐。
算啦係咁嫁啦香港人。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好唔好就見人見智,
但佢地成日都話要增加入local U ge qouta,
搞到好似讀asso就奉止升到咁....
Posted at 2006-04-23 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2006-04-21 12:28 AM 發表:
同意!
咁多人話AD 既人慘,冇書讀
又唔見d人關心下AL既入u 率~ !!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

maybe一部分Asso人得閒得滯,
就搞個什麼<關注AD小組>,
再去遊行, 咪多人覺得慘lor~
Posted at 2006-04-21 09:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]