講d補習社製造唔好ge學習風氣...
個校長講好搞笑,
佢把聲好似某個人, 但係我又想唔起係邊個
跟住Polly同我講: 係文X呀!
真係好似....
不過我覺得d老師,教授講ge野有D自相矛盾
話唔要d學生高分低能
但升中6, 入U又係要講成績
又話成績唔等於一個人ge potential
但現實上又唔係人人都可以表現出個人ge potential
現實同理想始終都係2回事,
人是先看表面, 再看內裡
因為表面是顯而易見,
就如一碟餸, 如果外表係吸引唔到人,
咁可能呢碟餸就永遠不能被人發掘,欣賞!
這就是不爭的事實!
人的外表亦是如此的嗎?
|