去左青衣ive睇Ming ge比賽, 順便睇下ive個什麼優先取錄計劃... 2個interviewers勁衰, 咒我唔得.... 算~~~ 識左一D新朋友, 佢地勁nice, 好好人 特別係Jess, 大家姐, 仲有鬼!!! 之後就join埋小肥返元朗, 同daddy去左pizza hut食當慶祝生日 有人仲向我媽咪無事獻恩勤tim.... 食埋B仔就散水了!!! keke!!!
ps. 心情好左1D...