今日陳志強打黎話,
評估過我地BS同學d成績,
話拉curve咁計我BS個grade係應該ge
佢就唔主張我appeal,
跟住我ar媽又話你個ar sir都咁講la, check黎都waste$$$,
即係唔比我check, 咁就吵大鑊lu....
所以今日我唔會返屋企,
實在唔想同佢再講呢樣野
一講親就話ar邊個邊個考得幾好, 有A,B....
大姐, 我都想有, 鬼叫你個女我唔爭氣, ok未???
又話咁你咩都唔好讀lor, 唔關佢事
我都知唔關你事la~~~ 講都晒氣
又話我發脾氣, 都唔知邊個講野講得大聲
今次我比上次EQ高左, 一句都無頂佢
係佢自己猛咁話我,
唔出聲又話發脾氣, 出聲都話我發脾氣
咁你想點???
多謝芝芝,Polly, Kim,呆, M仔同Candy支持我go on appealing
其實我只係想有人認同我ge睇法
雖然Appeal唔一定升到grade, 我都唔敢抱大希望
但appeal左我就應該會死心la!
ps, 今日陳志強講什麼係學校拉curved野
真係想同佢講,
如果你咁計我Geog一定唔U都F la,
反正我係學校都差D唔合格....
最清楚ge, 還是自己.
點都好, 可以等我死心!
|