★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 39
累積人氣: 23557
搜 索
RSS Feed

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


又再down返 鬱悶 分類: 未分類

今日陳志強打黎話,
評估過我地BS同學d成績,
話拉curve咁計我BS個grade係應該ge
佢就唔主張我appeal,
跟住我ar媽又話你個ar sir都咁講la, check黎都waste$$$,
即係唔比我check, 咁就吵大鑊lu....
所以今日我唔會返屋企,
實在唔想同佢再講呢樣野
一講親就話ar邊個邊個考得幾好, 有A,B....
大姐, 我都想有, 鬼叫你個女我唔爭氣, ok未???
又話咁你咩都唔好讀lor, 唔關佢事
我都知唔關你事la~~~ 講都晒氣
又話我發脾氣, 都唔知邊個講野講得大聲
今次我比上次EQ高左, 一句都無頂佢
係佢自己猛咁話我,
唔出聲又話發脾氣, 出聲都話我發脾氣
咁你想點???

多謝芝芝,Polly, Kim,呆, M仔同Candy支持我go on appealing
其實我只係想有人認同我ge睇法
雖然Appeal唔一定升到grade, 我都唔敢抱大希望
但appeal左我就應該會死心la!

ps, 今日陳志強講什麼係學校拉curved野
真係想同佢講,
如果你咁計我Geog一定唔U都F la,
反正我係學校都差D唔合格....

最清楚ge, 還是自己.
點都好, 可以等我死心!






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


C雅 於 2006-07-07 01:40 PM 發表:
係l咪o!!芝芝講得岩...使咩理佢地講咩!佢地又唔係markers...d 大人只係著重結果,都唔會理我地個時艱辛努力,發奮圖強,上刀山落油獲既溫書過程+感受(作大左,but好火!!)咩拉curve唔拉curve姐...條curve佢亂咁拉姐痳!!!佢想學校煩少樣野姐,都唔知佢同陳美玉點做老師...成日幫晒d理科生,f 佢!!!一於check 啦!!!check左都無害姐!求個明白,求個安心!!叫個d無做野又講咁多野既大人返南極啦!!!同荒失失奇兵d企鵝一齊住....因為個d企鵝都係: 我唔要借口,我要結果..果隻...=..=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX ur support!
哈~~~你仲激動過我
不過我覺得陳志強講野都好過果個陳X玉ge
起碼無咁難聽先la
Posted at 2006-07-11 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



芝芝 於 2006-07-07 02:16 AM 發表:
嗯嗯
我十卜你嫁。
無論點都要check
check咗先會死心囉。
唔好理你屋企講野啦,雖然我知好難唔理,
不過你自己想點就點啦,一定唔好衰俾佢地睇啊^^
love u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX你地!!!
雖然機會唔大
但我都想繼續!!!
Posted at 2006-07-11 01:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]