同左朱古力+豬扒去tea, 好耐都無一齊出黎la, 開始之前仲見到黎智容(小學同學) 佢問我考成點, 哈~~~上次我見到佢都係咁問佢 今次到佢問返我tim 不過我唔記得左問返佢點tim then就同力姐去左打機, 又叫埋mok 真係唔明, 點解我打機打得咁"乍" 唔通我真係咁蠢??? 係X度見到隔離班ge同學 被話我時常都出現在機鋪 不過最近真係好想打機 因為呢個真係一個好好令我宣洩ge渠道