前日, 一個不熟識ge電話號碼打來
我問佢係邊個, 佢答我Tsang瑞芳,
我還聽錯成張瑞芳, 仲叫佢做Ms Cheung...
之後我先load到係F5 ge同學
畢業後都無見過佢,
佢竟然打黎關心我地幾個放榜放成點
講真, 有d安慰la, 無想過佢會打比我
話時話, 畢業咁耐我地都無咩gatheringS
不過而家要搵返D人出黎, 又會有幾多人出???
好似由F6開始,
呢2年除左d同學之外,
都好少識過d新朋友,
難道我ge social skills好有問題?
不過我相信好快就會識到d新朋友ga la,
好唔好就係未知之數la....
哈哈!!!PSP整返好la!!!
又再回歸我ge懷抱中!!!
|