真係比d天氣玩死, 琴日在激熱ge天氣下同Polly去左City U & MK行街 一凍又一熱, O>....咁就中左招la~ 搞到我鬼咁頭痛. 隨手拿藥就食....
不過呢, 今天真的很開心, 因為魚尾紋知道我病左就入黎探我, 真令我感動!!! 佢都有好多年無黎過我家玩 我ar嫲仲話佢靚左tim 傾左好多計, 原來佢個Ray哥都有讚美我, 呵呵!!! 但佢死都唔肯同我一齊打太鼓 佢話唔想我傷心, 事關佢已經打到魔鬼級了.... so crazy!!!
V.Tennis真的很好玩