今日同哥哥在家中打左一陣winning, 我地果然係2兄妹, 同樣低能!!! 之後就去左東涌食Buffet, 我上個月18號book ga, 終於都等到la 最重要係有哥哥請ar ma!! 果度整Walffe個男仔埋黎問我係咪之前黎過, 哈~~咁耐之前都記得??? 一定係想識我la....發夢中....
快d到8月1日la...