由於懶惰的關係, 昨晚破了我的極限,
差不多12點先食晚飯,
無計, 家人去了出席喪禮,
又無人陪我食, 咁就等佢地返黎先有得食....
近呢幾日我ge心情真係好差,
連講野都唔係咁想,
所以可能係電話度ge語氣真係唔多好
其實, 真係好唔想留係屋企,
除左無聊無野做之外,
仲要對住我ar嫲, 裝部冷氣比佢都多多聲氣,
未整之前就叫唔好整, 又成日講自己都唔仲有幾耐命
整好之後又嫌3嫌4, 又話美的呢d大6貨唔好
但佢自己又開晒d窗黎開冷氣,
仲有好多好多......
真係好唔想留係度+對住呢4幅牆
琴晚有個想法:
如果到中環的Antique食返件cake,
再加多杯morha,
應該都幾寫意!!!
好想去冰燈節, 書展, 水族廣場, OP夏水禮.....
|