大病中....食左d藥仲衰,
而家我只餘下半條人命....
而家連講野都好有問題
搞到我連電話都講唔到,
悶上加悶!!!
本來今個禮拜節目十分豐富ge,
但而家....看來都是算了吧!!!
看到我ge日記ge朋友,
恕我未能致電給你們....
April, Alice: 真的很想和你們一齊食飯, 傾計,
你地黎緊呢個假期真係要比心機ar~~~ 有咩就遲d電聯la!!!
Yanki: 在無聊ge日子中, 真想打電話比你和你暢談一番ge,
還記得上次我心情不好時, 得你ge來電令我放鬆晒....
Jess: 很抱歉, 好有可能不能和你們去海洋公園了,
希望將來有機會ge先同你地去玩la, 或者你想帶我去pizza hut亦可以ge~~hehe!!!
C雅: 真的想跟你訴我ge苦, 相信你亦有不少事情要跟我說吧!
盼望下星期能和你見面就好了!
芝芝: 多謝你ge慰問, 返工要精神d la, 唔好好似以前咁掛住訓覺,哈哈
等我得閒經過渣打度"目及"下你都好
朱古力: 估唔到前幾日你話我係咪病, 結果真係中左, 睇黎你要快d去買6合彩la~~~
下個月你放假ge時候就一齊食下tea la....
Bertie: 我都好想同你地去K ar.... 8月再K過, 好ma?
好似寫緊遺言咁...真係不吉利.....
|