基於食左果個庸醫D藥之後,
搞到我好似命不久矣咁....
連冷汗都標埋,
幾乎自己打電話去call白車tim~~
不過而家死過返生,
事關小肥帶了我去了啓豐睇肥佬醫生,
遠就遠左D, 但真係work ge
不過在等睇醫生果時,
果度有個應該係精神有問題ge小朋友係度亂叫,
之後佢媽咪捉左佢出去, 佢又在地下度爬下爬下,
隔左一陣, 又返入黎, 撕爛左診所張poster
如果第時我個仔係咁, 都唔知點算好....
今次病左, 我先知原來我在你心中真係有地位ga
無想過你會特意請假陪我睇醫生ga, 還害你被老闆不滿了....
anyway, 多謝你!!!
(病咁多次, 今次終於令我有是褔ge感覺了)
等我好返+你唔洗OT ge話, 一定要去食餐好ge!!!
不過呢, 我呢2個禮拜都無得週圍去玩+食,
無得去海洋公園, 唱K, 行街....
無得食朱古力, 新出ge KFC, 雪糕....
計番條數, 真係蝕晒大本!!!
希望餘下06年ge月份是忙碌的!!!
仲有.... Mok Wai Kit生日快樂,
在此補祝!!!
|