仲有10幾個鐘就放豬笨C(Jupas) la....
如果no offer, 咁點算好呢?
咁我就repeat la....
唉!!! 真無用!!!
自從考完AL之後就做足廢人咁耐,
如果突然要我讀返書, 咁我就真係唔知頂唔頂得住tim~~
做足成100日廢人,
我ge生產力指數是負數~~~
但難得ge係屋企人半句都無話過我,
係屋企度咩都無做過, 就連一隻碗都無去洗過,
Fion Tang, 你真係好過份ar!!!
個喉嚨好痛ar~~就黎痛死我!
斷估個肥佬醫生唔會騙我吧~
一定要今個星期之內好返ar!!!
事關我好想食甜品~~炸雪糕
|