好耐都無打過diary la....因為個9方成日都down左
經過連日來ge努力, Kellie,Shan,wing ka,yuen同我終於完左個比賽la,
琴晚我同Kellie傾電話果陣仲有D down.....Louis仲話有D怪......
因為其他組都真係幾唔錯....
講真, 用料....我地真係輸....因為.....我地很POOR!!! haha!!
唸返起去買布果陣.....真係好熱....熱到我死, 又m痛...呵呵!!
死都要買D最平但又靚,仲要係散剪ge布!!!
(哈!想起其中一間野,我地騙個男人我地係poly大學生!!!
)
最初ge工序我很少參與,因為唔係要補bs,就係去左prefect trip, 紅日skool又唔開wor....
到我真正去整果陣, 先想起.....
以前家政hw都係假手於人, 其實連針線都唔識用,不過我就無同佢地講,
因為佢地話.....係女仔都識......(難道我???)
對比起佢地, 我真係做得好少野,
原因係: 1)一係唔做,一做就做錯(連線都剪錯埋)
2)做得超慢......
不過我主要負責整shan條裙, 都真係用左幾多時間下 (因為我太慢la)
到琴日朝, 我整緊果陣....Yuen同我講想拆晒佢再整好D......
果個moment真係超難受......唔知點解真係好唔想拆左佢......但最後都係決定唔拆......(好似無講過野)
今朝....一早返去, 但原來真係好多野搞.....幫佢地換3,gel頭,整裙,整頭飾
聽到+講得最多就係-----較剪呢???
(ha~好多人都鐘意ge波波頭飾.....只係臨時係最短時間完工)
我地果group係第4隊出.....shan同wingka都行得好好ar!!!
我同Yuen都覺得....自己果隊係最好ge!!! 因為自己有份去做ar ma.... sure la!
不過我覺得.....我地F6真係好D....其他form....好sexy......terrible!
我覺得Polly真係好似angel lei!!! 6s果d都好靚ar
完晒catwalk之後我同Yuen就去左偷睇分數....... 之後就問陳冬捷個結果
佢就舉起左3隻手指.....之後同我,yuen握手.....
結果我地有3個獎, champion,最具創意, 仲有我都唔記得lu~~~
Kellie仲開心到想......
之後留左陣影相就收到朱古力call.......
long time no c her la, 所以就同佢食lunch....仲見到靜華tim~~~太好了!!!
原來今日bs要補課(真掃興!
), 我就返左home get notes......so hot!!!
朱古力......thx ur souvenirs ar!!
今次fashion show學到好多野....要多謝shan叫我join呢一group呢!!!
返到home....好無聊.....又打機了~~
愛上street fighter puzzle......真outdate!!!
真係好熱ar!!!
|