Dear Yanki: 生日快樂!
雖然無明確的表示, 唯有用心的祝福la!
一早返KLC領獎( 實際係為$500.... 人就是這樣了)
領完就同君即走, 佢就去上堂, 我就.... 呵呵呵!!!
去海洋公園ar~
適逢Yanki大日子,
我地今日ge部員有Yanki, Polly, 馬仔同埋我la
一去到就玩晒d最激果d,
玩完滑浪飛船之後, 大家都濕得好勁, 好似沖左涼咁
雖然之前都有玩過跳樓機+越礦飛車,
不過唔知點解今次好鬼驚
之後玩Flying swing... Polly最醒, 佢唔玩
我地3個玩, 結果玩左一陣(都無), 就發生機件故障
我地就半天吊, 樓下果個就笑呵呵
好在唔係玩越礦飛車故障, 如果唔係真係驚死左
最後睇埋d劇場就走了, 都ok快手, 7點就閃人了
大家都好累, 返元朗嵐翠食埋飯就散了...
|