★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆ ★☆


個人資料
ymfion
暱稱: meiz
MORE...  
月 曆
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新日誌
又一年了
最後一天
最後的暑假
機會
黑仔=怒
日誌分類
全部 (476)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 476
留言總數: 486
今日人氣: 106
累積人氣: 23624
搜 索
RSS Feed

2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


Yanki大日子+OP之旅 愉快 分類: 未分類

Dear Yanki: 生日快樂!
雖然無明確的表示, 唯有用心的祝福la!

一早返KLC領獎( 實際係為$500.... 人就是這樣了)
領完就同君即走, 佢就去上堂, 我就.... 呵呵呵!!!
海洋公園ar~
適逢Yanki大日子,
我地今日ge部員有Yanki, Polly, 馬仔同埋我la

一去到就玩晒d最激果d,
玩完滑浪飛船之後, 大家都濕得好勁, 好似沖左涼咁
雖然之前都有玩過跳樓機+越礦飛車,
不過唔知點解今次好鬼驚
之後玩Flying swing... Polly最醒, 佢唔玩
我地3個玩, 結果玩左一陣(都無), 就發生機件故障
我地就半天吊, 樓下果個就笑呵呵
好在唔係玩越礦飛車故障, 如果唔係真係驚死左
最後睇埋d劇場就走了, 都ok快手, 7點就閃人了
大家都好累, 返元朗嵐翠食埋飯就散了...






訪客留言 (返回 ymfion 的日誌)


yanki 於 2006-09-02 11:56 PM 發表:
謝謝你啊!!!^^
我之前都玩過跳樓機,不過我都唔知點解今次好鬼驚,
你睇我日記就feel到我點驚法,
仲有個飛車,我以後都唔玩la /.\
我昨晚訓教仲係咁諗住我玩呢o的跳左落去,死左,
驚到好耐都訓唔到,仲要俾我媽話我痴左line.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~我搭車果陣成日都仍住玩緊越礦飛車咁...
下次我地都係去Disneyland度玩d低B野算la...
Posted at 2006-09-06 01:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]