星期1,2 d堂真係好難頂,
前日上7hr堂, 仲要去LTTC tour (1hr), 跟住仲有gym course (2 hr),
不過做gym都幾好玩, 而且呢個cos都算係大O ge Re-U,
琴日又係上9 個鐘, 都唔知點解果個布森祖咁鐘意問我....到底我做錯左d咩???
到上哲學果時真係頂唔住, Dr未講野就幾乎訓著左,
原來我隔離個男仔都眼訓, 我地都聽唔明什麼柏拉圖的比喻,所以我地就齊齊訓....
呢2日同Nat, Candy玩煮飯仔,
下星期要繼續, 我已經想好下星期要食d咩la...呵呵!
ps1.AL的生活好hea, Degree的生活好似仲hea, 到而家都仲未睇書...
ps2.新notebook要10/10先有.... 真耐
所以一定要帶部陳年fujitsu頂住先, 事關7th floor d電腦都廢廢地
ps3.想緊join air cadet//red cross好.... 朋友仔, 請給意見我~~
|