終於都同到"女人"去shopping了, ha!!我又大開殺戒了, 雖然唔係話好貴.... 買左2條花花短褲.... 但又唔知點襯...... 夜晚去左雅蘭食京菜, 之後去左食好好味gei 8爪魚丸, 不過杯綠茶牛奶就唔係太得.... 最後差不多1pm先返到家....